inloggen
Als u een account bij ons heeft, meld u dan aan.
registreren
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
account aanmakenklachtenafhandeling
Hoewel wij ons uiterste best doen om onze klanten tevreden te stellen kan het voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We zoeken graag met u naar een oplossing en vragen u dan ook om eventuele klachten direct bij ons kenbaar te maken door een bericht te sturen naar [email protected]. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden ophttp://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.